yeah

2010-03-11 @ 22:16:47

I got one! Jag sa igår att jag skulle springa till affären idag och japp så blev det här är resultatet, en perfekt handväska/plånbok att ha runt halsen till sommaren på stranden då man ej har fickor och också perfekt soim middagen jag var på idag att ha mobilen och lite pengar i, LOVE LOVE.. Men det blev spara denna gången.
Den här kommer från Monki och blev min idag.

På mig idag hade jag kavaj ACNE och klänning ACNE köpta i Göteborg.
Här är slösa alternativet som jag valde mellan, har även haft med det i tidigare inlägg.

Kommentarer

Postat av: Natalia

Hej!

Sugen på ny bloggdesign till sommaren? Köp en på min blogg, från endast 25 kr!

Titta in!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback