Synliga underkläder?!

2010-02-24 @ 10:57:47

Vad tycker ni om den nya trenden "synliga underkläder"?! I vintras började trenden men då var det för kalt för att köra på trenden helt utan då var det mer att spetsen skulle skymta fram lite, men nu är det go for it och visa hela bh:n så vad tycker ni?? det är ju verkligen inte ett mode för alla, eller ens för någon?
Elin Kling är som sagt sverges bästa stilikon och självklart hakar hon på trenden!
Bilden är från Elins blogg, check it out. http://stylebykling.tv4.se/page/2/
P.S På den här bilden är plagget(Kvavajen) jag snackat om jag ska köpa i Göteborg som jag sa tog slut när Elin hade den på sig, sjukt snygg! Jag vet. Jag har lyckats lägga undan den tills idag så jag får snart ringa dit igen för att fortsätta lägga den tills på fredag när vi ska dit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback